Translate

Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Mam i Ja!!!

Ja również dostałam się do grona testerek z Face&Look:)
Jestem bardzo zadowolona.
A do przetestowania dostałam:

1. Perfecta - mleczko micelarne do demakijażu twarzy i oczu,
2. Bell - kompleksowy fluid upiększający.


Zabieram się do testowania. I napisze coś więcej jak już przetestuję.
Chociaż już moge powiedzieć,ze kosmetyki dobrze się sprawują.
:)

P.S. Jeżeli chcesz się zapisać do programu Face&Look możesz zostawić swój adres e-mail i wyślę Ci zaproszenie. Dostaniesz dodatkowe 5 pkt. Ja również.

7 komentarzy:

  1. Nie,nie. Bo z tego co wiem samoopalacz działa od pierwszego użycia, a on, stopniowo robi fajny kolorek na skórze. Pierwsze efekty (małe) zauważyłam po tygodniu. Ale kiedy używałam go po solarium, podkreślał kolorek i wtedy chyba lepiej działał, niż na typową białą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super to na pewno będę musiała go zakupić :)

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z powyższych, ale życzę miłego testowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. testuj kochana,testuj ;)
    ankiety mamy chyba do 7 lipca;) do wypełnienia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie :)