Translate

Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Perełka numer 2!.

Kochane dzisiaj w sumie tylko zdjęcie bo o podobnym lakierze pisałam już TU i wydaje mi się,ze bez sensu,żebym to samo powtarzała. Tym bardziej,że moje odczucia co do tego lakieru są naprawdę takie same.
Poza tym nie mam dziś siły na napisanie czegoś więcej.Byłam ze swoją rodziną na plaży i słońce mnie "pokarało". Teraz myślę tylko o schłodzeniu swojego ciała na wszelkie sposoby.

A oto zdjecie moich dzisiejszych pazurków. Śliczny ŻARÓWIASTY  czerwony kolor...


Zostały mi jeszcze dwa kolory. Ale naprawdę jestem niesamowicie zadowolona z tych lakierów :)
I ten zapach! mmmm:)
:)


5 komentarzy:

  1. podoba mi się ten intensywny kolor!
    fajnie tu u Ciebie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie żarówiasty
    ale lato jest po to by szaleć z kolorami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwień jest śliczna. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor, uwielbiam neonówki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie :)