Translate

Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Recenzja NIVEA !!

Szampon prostujący włosy straight & gloss.
Przyznam,że zakupiłam ten szampon ze względu głównie na "....i wygładza włosy",ale czy słusznie????
zapraszam


"Pielęgnuje, zauważalnie prostuje i wygładza włosy"
Ekstrakt z magnolii 
+ płynna keratyna
Dla włosów puszących się, trudnych do ułożenia.

-wygładza powierzchnię włosów i zapobiega puszeniu się,
-łagodnie myje i pielęgnuje włosy,
-pozostawia włosy błyszczące i miękkie w dotyku.

SKŁAD:




Zalety szamponu:
-pojemność,
-zapach i....
no i na tym koniec...

Kurcze ostatnio mam jakiś dar przyciągania do siebie "złych" kosmetyków.
Nie liczyłam na to,że ten szampon w jakiś magiczny sposób wyprostuje mi włosy i sprawi,że będą się układały bez jakiejkolwiek mojej pomocy.

Jak również nie spodziewałam się tego,że:

-moje włosy i tak bardzo puszące się mogą puszyć się jeszcze bardziej (co mnie wprawiło w zdumienie,bo myślałam,że są w takim strasznym stanie i ,że nic więcej nie da rady im zaszkodzić...)

-niestety nie mył moich włosów dość dokładnie...po umyciu czułam jak bym co najmniej dzień wcześniej je umyła...bardzo szybko traciły tą świeżość.

-plątał włosy niemiłosiernie (przez co musiałam nakładać tak dużo odżywki na włosy,że aż z nich ściekała.A to nie o to chodzi)

- i najgorsze na koniec...dostałam STRASZNY ŁUPIEŻ i nabawiłam się potwornego swędzenia głowy:(
Łupieżu nie wybaczę! Masakra jakaś! O ile miałam kiedyś łupież to na 100% NIGDY nie miałam takiego, jakiego dostałam po tym szamponie.

Mam wrażenie,ze napis :WŁOSY PUSZĄCE SIĘ,TRUDNE DO UŁOŻENIA to nawiązanie do tego co sie stanie z Twoimi włosami po użyciu tego szamponu.
Osobiście NIE polecam i nigdy więcej nie zagości na mojej półce, a ten chyba zostanie do końca wykorzystany jako...mydło do rąk??? Zobaczymy...

 Szkoda,szkoda,szkoda.....

P.s. włosy podratowałam szamponem do włosów mojej córeczki :) Łupieżu znika,ale trochę go jeszcze jest...
:)

7 komentarzy:

  1. To jest właśnie nieznośne,że świeżo po umyciu włosy są jakieś dziwne i właśnie jakby były mt-yte dzień, lub dwa dni wcześniej. Mam 4 szampony i myję nimi już na zmianę i tak żadnen mi nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić na coś naprawdę dobrego...a jeszcze jak się ma długie włosy...:(

      Usuń
  2. Ja jestem zadowolona z Dove,dobre szampony:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak Dove miałam już kiedyś i chyba wrócę na jakiś czas do niego..:)

      Usuń
  3. U mnie zupełnie nie podziałał, mam podobne odczucia jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam ostatnio jakiś z Nivea i też nie byłam zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenia,ze to już " nie ta sama " NIVEA co kiedyś...Mam też antyperspirant i w ogole nie spełnia swojego zadania.A do tego okropnie pachnie :(

      Usuń

Zostaw ślad po sobie :)