Translate

Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dziś tak szybko....

Hej ! Hej! Hej!
Witajcie!
Już kilka dni nic kompletnie nie pisałam...Te wakacje pochłaniają mój czas i nawet nie zauważam kiedy robi się ciemno...Chyba cały tym "wypoczywaniem" jestem bardziej zmęczona niż gdybym miała zostać w domu...Są oczywiście dobre strony takich wakacji...Spotkania ze znajomymi....czy zakupy :D
Aaaa właśnie apropo zakupów pochwalę Wam się dziś co znów kupiłam!


Mam kompletnego fioła na punkcie cieni...Ale uważnie je kupuję...Kiedyś się tak wpakowałam,ze szkoda gadać...Żadne bazy itd. nie pomagają...cienie po godzinie "znikały"... Zobaczymy jak będzie z tymi...Jednak mam dobre przeczucia :) A w rzeczywistości kolory są bardziej "żywe" !

Armani dla mojego puzelka :) 20 ml. za 20 zł...Jak się okazało...nie są to te o które mu chodziło....Ale to nic...nadrobimy.

I Armani dla mnie :) Też 20 ml za 20 zł. Ale ja w tym zapachu się zakochała jak tylko go powąchałam.
:)
Dziś krótko bo spać mi się chcę...Postaram się częściej coś dodawać ale to naprawdę nie jest łatwe...
Pozdrowienia!




1 komentarz:

Zostaw ślad po sobie :)