Translate

Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

Troszeczkę zapomniane...!

Dzisiaj dodam kilka zdjęć próbek/kosmetyków, które zostały odłożone przeze mnie na "potem" i jakoś zawsze nie było mi po drodze zrobić im zdjęć...

Przesyłka od  By Dziubeka za polecenie znajomym ich profilu na fb. Link->TU 
Dwie książeczki rabatowe Yves Rocher. Link do profilu na fb ->TU
-30% na rzeczy ze sklepu By Dziubeka.
I prześliczna bransoletka również od By Dziubeka.


Trzy taśmy brafiterskie...:)




 Dziś otrzymała próbkę kremu sudocrem :)




 A za zapisanie się do klubu "Żyj długo" Otrzymałam kartę upoważniającą mnie do zakupu produktów w ich sklepie ze zniżkami,krem do twarzy -nawilżający (jestem go bardzo ciekawa) i gazetę.

 I na koniec zestaw mini kosmetyków PALMERS na które czekałam już bardzo długo i straciłam nadzieję,ze jeszcze dojdą ponieważ sama akcja ( za polecenie profilu) była organizowana o ile dobrze pamiętam to jeszcze przed wakacjami...Ale cieszę się,że jednak do mnie dotarły!
:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)